Bilgi Bankası

Müşteri Panelimden Destek Kaydı Oluşturabilir miyim?

Müşteri Panelimden Destek Kaydı Oluşturabilir miyim?

 

Müşteri panelinize giriş yaparak panel üzerinden destek kaydı oluşturabilirsiniz.

Bunun için doruk.net.tr/login adresinden yetkili e-posta adresiniz ve şifreniz ile giriş yaparak panelinize erişebilirsiniz. Eğer şifrenizi hatırlamıyorsanız "Şifremi Unuttum" butonuyla yetkili e-postanızla şifre sıfırlaması yapabilirsiniz.

*Hesap sahibi dışında ticket açabilmek için "Hesabıma Ek Yetkili Tanımlayabilir miyim?" makalemizi inceleyebilirsiniz.

 

Müşteri paneline giriş yaptıktan sonra ekranın solunda yer alan "Destek" butonuna tıklayarak kayıt oluşturabileceğiniz ekrana ulaşabilirsiniz.

 

 

Destek ekranına giriş yaptıktan sonra gelen ekranın sağında bulunan "Yeni Destek Bildirimi" butonuna tıklayarak kayıt oluşturma sayfasına tıklayarak devam ediniz.

 

 

Daha sonrasında destek sayfasında sorun yaşadığınız konu ile ilgili departmanı seçerek devam edin.

 

 

Örneğin; E-posta ile ilgili bir sorun yaşıyorsanız "E-posta Hizmetleri" departmanını, Web siteniz ile ilgili bir sorun yaşıyorsanız "Web Hizmetleri" departmanını seçin.

Gelen ekranda ilgili bölümleri örnekteki gibi uygun şekilde doldurduktan sonra;

 

 

"Gönder" butonuna tıklayarak yaşadığınız sorunu bize iletin.

 

Bir sonraki ekranda oluşturduğunuz sorun bildirimini takip etmek, ilgili destek kaydınızı bu numara üzerinden görüntülemek veya kaydınıza yanıt vermek için takip numarasını görebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yaşarsanız veya destek ihtiyacınız olduğunda, 7/24 bize ulaşabileceğiniz 0850 277 07 24 numarasını arayarak veya bir destek kaydı oluşturarak yardım alabilirsiniz.

  • Yetkili Tanımlama, Ek yetkili, Kontrol Panel Yetkili
  • 1 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?