Hesabınıza ek yetkili tanımlaması yapabilirsiniz. Yapacağınız bu işlem ile kişiler sadece sizin yetkilendirdiğiniz işlemler için yetkili olabilir. Hesap sahibi ise mevcuttaki gibi kalmaya devam eder. Hesap sahibinin birden fazla olması kesinlikle mümkün değildir.

Müşteri paneli üzerinden ek yetkili tanımlama işlemi aşağıda belirtilen iki basit adımdan oluşmaktadır.

  1. Ek yetkili eklenecek kişiye davet gönderme
  2. Davet gönderilen kişinin daveti kabul etmesi

1) Ek yetkili eklenecek kişiye davet gönderme

 

 

Ek yetkili tanımlayacağını e-posta hesabına davet göndermek için öncelikle doruk.net.tr/login adresinden yetkili e-posta adresiniz ve şifreniz ile müşteri panelinize giriş yapın.

1.jpg

*Eğer şifrenizi hatırlamıyorsanız "Şifremi Unuttum" butonununu kullanın.

Giriş yaptıktan sonra ekranın solunda yer alan "Hesabım" butonuna tıklayarak açılan menüde "Kullanıcı Yönetimi" ekranına geçin.

Gelen kullanıcı yönetimi ekranında "Yeni Kullanıcı Daveti" bölümünden davet göndermek istediğiniz e-posta adresini yazarak "Davet Gönder" butonuna tıklayın.

Ekleyeceğiniz yetkilinin yetkilerini "İzinleri Seçin" alanından belirleyiniz. Tanımayacağınız ek yetkili kişinin sadece destek talepleri oluşturmasını istiyorsanız; "Destek Taleplerini Görüntüleme ve Yeni Destek Talebi Açma"  kısmını işaretlemeniz yeterlidir. İnisiyatifiniz dahilinde daha üst yetkiler ilgili alandan verilebilir. (Bu kısımdan yapılan tercihleri dilediğiniz zaman değiştirmeniz mümkündür.)

"Davet Gönder" butonu ile davet gönderme işlemini tamamlayın.

2) Davet gönderilen kişinin daveti kabul etmesi

 

 

Ek yetkili daveti gönderilen kullanıcıya bir e-posta iletilir. İlgili kişinin e-posta’da bulunan linkten daveti kabul etmesi gereklidir. İlgili kişi aşağıdaki gibi bir e-posta alacaktır. SPAM klasörü dahil e-posta hesabını kontrol etmesi gerekir.

 

Davet alan kişi ilgili bağlantıya tıkladıktan sonra açılan sayfada daveti kabul etmek için "Daveti Kabul Et" butonuna tıklamalıdır.

Davet alan ek yetkilinin bir DorukNet hesabı yoksa eğer "Kayıt ol "butonu ile yeni bir kullanıcı hesabı oluşturması gerekmektedir.. Mevcut bir hesabı varsa "Giriş" bölümünden kontrol panele giriş işlemini gerçekleştirebilir.

Ek yetkili tanımla işleminiz böylelikle tamamlanmıştır. Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda veya destek ihtiyacınızda 0850 277 07 24 numarası üzerinden 7/24 bize ulaşabilir veya bir destek kaydı oluşturabilirsiniz.

Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu? 1 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar: (39 Oy)