Bilgi Bankası

Mail Pro Hizmetimde Raporlama Özelliği Var Mı?

Etki alanı yöneticileri tüm etki alanına ve kullanıcılara ait detaylı rapor alabilirler. Etki alanı yöneticisi domaine ait detaylı raporları webmail arayüzüne giriş yaptıktan sonra aşağıdaki görselde görünen "Etki Alanı Raporları" sekmesinden verilere ulaşabilmektedir.

Standart e-posta kullanıcıları; web mail arayüzünden kendi e-posta hesabına ilişkin detaylı verilere "Raporlar" sekmesinden ulaşabilir. Smarter Mail'in kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde belirli bir tarih aralıklarını seçerecek ilgili zaman aralığına ait verileri kolayca görebilir.

Ekranda görünen sekmelerin ayrıntılarını aşağıda bulabilirsiniz. Sekmelerin üzerine tıklayarak verilere ve verilere ait grafiklere ulaşılabilmektedir.

Disk Kullanımı - Dosya depolama ve Team Workspace depolamayı içeren, kullanılan genel disk alanını gösteri. Dairesel grafik, her kategori tarafından kullanılan toplam aralığın yüzdesini gösterir. (Aralıklı kullanılan yüzde 1'den küçük ise grafikte %0 olarak görüntülenecektir.)
Gelen Mesajlar - Seçilen tarih aralığı için kullanıcı tarafından alınan toplam mesaj sayısı görünür Buna güvenilir gönderenlerden alınan iletiler, standart teslimat yoluyla teslim edilen iletiler ve spam olarak işaretlenen iletiler de dahildir.
Giden İletiler - Seçilen tarih aralığı için kullanıcı tarafından gönderilen iletilerin toplam sayısı.
Gelen İstenmeyen Posta - İstenmeyen posta düzeyinin dökümüyle birlikte istenmeyen posta olarak işaretlenen toplam ileti sayısı: Yüksek, Orta ve Düşük olarak kategorilendirilir. Grafik, her spam düzeyi için toplamın yüzdesini gösterir. (Spam %'si 1'den küçükse grafikte %0 olarak görüntülenecektir.)
Yakalanan Virüsler - Seçilen tarih aralığı için SmarterMail tarafından yakalanan ve karantinaya alınan toplam virüs sayısını gösterir.

 

 

  • 1 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?