Bilgi Bankası

Farklı Servis Sağlayıcısında Çalışan E-posta Hizmetimi Tüm Mailleriyle Birlikte Mail Pro Hizmetime Taşıyabilir miyim? (Migrasyon)

Farklı bir servis sağlayıcısında bulunan e-posta hizmetinizi zahmetsizce yeni satın aldığınız SmarterMail hizmetinize aşağıdaki adımları izleyerek taşıyabilirsiniz. Migrasyon aracını kullanmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

Taşımak istediğiniz e-posta hesabını kullanıcı panelinden oluşturduktan sonra SmarterMail web arayüzünde oturum açınız.

Ayarlar simgesini tıklayın.

Gezinti bölmesinde Bağlantı'ya tıklayın.

Bağlantı sayfası, mesajlarınızdaki dosyaları bağlamak için kullanabileceğiniz bulut dosya depolama sağlayıcıları eklemenize izin verir, SMTP hesapları ekleyebilir, bağlı cihazlarınızı görüntüleyebilirsiniz...VE üçüncü taraf hizmetlerden veya diğer postalardan maillerinizi taşıyabilirsiniz. 

 

Posta Kutusu Taşıma modu görüntülenir. Burada, verileri hangi hizmetten veya posta sunucusundan taşımak istediğinizi seçeceksiniz. IceWarp kullanıcıları aşağıdaki görselde görünen IceWarp ikonuna tıklayarak devam edebilirler. Uygun başlangıç ​​noktanızı bulun veya "Diğer" simgesine tıklayın. 

Gerekli bilgiler, geçiş yaptığınız hizmete veya sunucuya bağlı olarak değişecektir ve bazı durumlarda SmarterMail, geçiş yaptığınız Sunucu Adresi gibi bilgileri bilecektir. Örneğin, Office.com'dan geçiş yaparken, yalnızca e-posta adresinize ve parolanıza ihtiyacınız olacak: SmarterMail, Sunucu Adresini sizin için doldurur. Ancak, MailEnable, IceWarp veya Diğer gibi seçeneklerde  taşıma yapıyorsanız, sunucu adresiniz, bağlantı noktası numarasını, gerçekleştirilen taşıma türü (POP veya IMAP) vb. gibi daha ayrıntılı bilgilere ihtiyacınız olacaktır. Tüm klasör senkronizasyonu için IMAP seçeneği tercih edilebilir.

Gerekli bilgileri doldurup taşımak istediğiniz öğeleri seçtikten sonra posta kutusu taşıma işlemi başlayacaktır. Verilerinizi taşımak için gereken toplam süre, ne kadar veri olduğuna, internet bağlantınıza ve diğer faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterdiğini unutmayınız.

NOT: Posta kutusu taşıma aracı yalnızca e-postaları, kişileri, takvimleri, görevleri ve notları (destekleniyorsa) tek bir üçüncü taraf posta kutusundan SmarterMail posta kutunuza aktarır.

SmarterMail, e-posta başlığındaki standart saat ve tarih biçimini izledikleri sürece, diğer e-posta sunucusundan içe aktarırken genellikle tarih ve saat damgalarını tutabilir. Ayrıca, özellikle Office365 veya Yahoo! gibi hizmetlerden veri alıyorsanız hesabınızda değişiklik yapmanız gerekebilir! yanlış adlandırılmış "güvensiz uygulamalara" izin vermek için. Bu nedenle, taşıma işlemine başlamadan ÖNCE hesabınızda gerekli güvenlik değişikliklerini yaptığınızdan emin olun.

Son olarak, bir geçişten sonra Silinmiş Öğeler klasöründeki öğelerin sayısında bir tutarsızlık olabilir. Bunun nedeni, bazı e-posta sağlayıcılarının, özellikle Microsoft tarafından yapılanların, Silinmiş Öğeler'de depolanan öğe türünü kısıtlamamasıdır. Örneğin, Office.com hesabınızda Silinmiş Öğeler'de kişiler, takvim randevuları, notlar ve görevler olabilir. SmarterMail yalnızca Silinmiş Öğelerdeki posta mesajlarına izin verir, taşıma sırasında diğer öğe türlerini içe aktarmamaktadır.

  • migration, migrasyon, e-mail taşıma, eposta taşıma
  • 19 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?